esra101010 Özellikle akşam daha çok oluyor gecede emip uyuduğu için hiç üst gazını çıkaramıyorum ve çırpınıyor uykusunda büyük ihtimalle gazı çıkmadığı için sizlerde yaşıyor musunuz bu durumu