Bebeğim 33. Haftada doğdu şu anda 5bucuk aylık ama vaktinde dogsa 4aylık olacaktı şimdi ben ek gıdaya hangisine göre geçecem doktora sormayı unuttum bir dahaki randevuya daha var :( 5bucuktan hesaplarsam arada ev yapımı yoğurt muz peynir nokta büyüklüğünde tatirmak istiyorum ama 4se daha çok erken siz nasıl başladınız