Kızlar oğlumu 7 ay emzirdim sonrasında bırakmak zorunda kaldım ve mamaya başladık
Şu anda 11 aylık sabahları uyanınca, gece uykusuna yatınca ve gece uyanınca mama veriyorum. Onun dışında gün içinde kahvaltı+ meyve+ sebze+ çorba gibi şeylerden veriyorum.
1 yaşına girecek mamayı ne zaman bırakmalıyız diye düşünüyorum inek sütüne ne zaman başlasak acaba ?
Fikir Verin 🫠