Abrupa uakasında değil ama anadolu yakasında tuzla devlet hastanesinde oğlum tan 5 aylıkken yaptırdık sünnetini ve genel bi bayıltma olmadan, iğne yapıp uyuşturdulae o esnada 15 dakikanın içinde oldu bitti çok şükür.korktuğum gibi de olmadı hemen toparladık iykide yaptırmışım psikolojik olarak etkilenmiycek yavrum anlamadı çünkü benimde kafam rahatladı valla