Selam arkadaşlar kızım 5 ay 26 günlük biz aralik ayının sonlarında joie nin oto koltuğunu aldik 9-36 kilo ve 360 derece dönmüyor. Aceleye getirdi eşim alıp çıktık kızım 7.5 kilo ve nisanda bayramda 10 saat lik yola cikacagiz. İade etsem alır mı e bebek ya da bununla devam etsem mi. 3 kademesi var 3. Kademe de sanki çok arkaya gitmiyor. Beli ağrır mı bilemedim. Sizce ne yapmalıyım. Kizim Nisana kadar 9 kilo olurmu bilmiyorum