Selam anneler size bir şey danışıcam ben dayamayıp adetime 1 gün kala kan verdim beta . 2.29 çıktı çok üzüldüm..
değer normalde 0-10 sanırım..
internetten araştırdım ama yüksekledebilir diyen de var ne biliyim bi hevesle yaptım
Bu durumu yasayan varmı 🥹 sonradan yükselen.. seve seve adeti beklicemde heycan işte