Alyaerva aynıyız canım uyanık olduğu zamanlar zaten yarım saat demiyor emme durumumuz gündüz bazen 2 saat uyuyor uyudugunda geceleri saatte bir kalkıyor akşamları zaten mahvediyor bizi bağıra bağıra çatlayacak sanki hem kolik hem gazlı bı bebegim var daha uyku düzeni oturmadı gibi zaman alıyor galiba çok şükür yine de