Eymonunannesi 8,5 aylık oğlum var ve ben kahvaltı türü olarak artık ne verebilirim diye her gün düşünüyorum🥹 bana yardımcı olun kızlar🫠 havuç hariç tüm besinleri yiyebilir yani biraz da tatlı olursa fena olmaz. Tatlı öğünleri çok seviyor 🥰
Aleynasrgcl Eymonunannesi irmiği pişirip içine muz ezip ceviz, tarçın, pekmez kullanabilirsiniz üçü ayna anda olması şart değil ağır gelir belki. İçine yumurtanın sarısınıda ekleyebilirsiniz benim oğlum bunu çok seviyor. Eğer anam babam usulü gidiyorsanız çaylı ekmek içine peynir güzel oluyor😂 irmik muzla olması şart değil armut falan da rendeleyebilirsiniz. Cici bebe kullanıyorsanız irmik cici bebe yapabilirsiniz. Ama ben kahvaltı da ayrı ayrı yedirmenizi tavsiye ederim yumurtayı kırıp yumuşak şekilde küçük lokmalarla ardından peynir ama tabiki yemiyorsa tabiki dediklerim güzel oluyor 🤭😂👍🏼
sedaozdemir Eymonunannesi Ben o zamanlarda genelde karışım yapıyordum.Örneğin yumurtanın sarısı,avakado ,peynır,bebek biskuvısı karıstırıyordum,sağdığım sütten de eklıyordum,yutabilecegı kıvama getırıyordum.
Tuuggccee Eymonunannesi 7 ay 24 gunluguz Yumurta sarısı tek yemıyor genelde lor ile karstırıp yanına zeytın ve cevızlı avokado verıyorum Pirinc unu+muz+cevız yapıyorum İrmik yumurta sarısı lor olarak yapıyorum İrmik yumrta sarısı labne muz yapıyorum surklu degıstıyorum Hergub yumurta vermıyorum bır gun arayla yapıyorum genelde
Eymonunannesi Aleynasrgcl cici bebe vermiyorum çok zararlı diyorlar ama çevremde ki herkes kullanıyor. Bir zararı da yok sanırım 😂 çay da veremiyorum kanı düşük onu verince iyice düşer 😂 kahvaltı da yumurta pek sevmez ama yiye yiye artık yok diyemiyor. Bir de artık ben irmik pirinç unu falan katmıyorum fazla çok nadir yani sade veriyorum bütün yiyecekleri. Bu sabah da patates köftesi yedi yarına da yumurta haşlayım o zaman 🥰 teşekkür ederim 😇
Eymonunannesi sedaozdemir ben de sağdığım sütten katıyorum arada yalnız değilmişim 🥰 öyle daha sağlıklı oluyor bence. Karışım yapınca midesi bulanıyor ama tek tek yiyince güzel yiyor seviyor. Karışım yapamıyorum artık. Ama avokado vardı evde unutmuştum yarın yumurta haşlayıp yanına yoğurtlu avokado yapıyım🥰 teşekkür ederim 😇
Eymonunannesi Tuuggccee lor peyniri hayatta yemez😂 labneyi de eh. Peynir grubunu pek sevmiyor yediremiyorum 🥹 valla sizin dediklerinizi irmik ve pirinç unu hariç her hafta 3-4 gün mutlaka yediriyorum. Yarın da yumurta haşlayım onu yesin🥹 teşekkür ederim 😇