Minikmisafirim Doğum yaptığım ilk günlerde normal deniyordu bir türlü kontrole gidemedim hala oturup kalkınca ve uzun süreli yürüyüşlerde dikiş yerim çok ağrıyor normal mi bu sizce
mehtapppppp Minikmisafirim 11 ay oldu doğum yapalı hala zorlasam acır afedersiniz lavaboya çıktığımda zorlanırsam aynı şekilde hissederim acıdığını. Ablam da 1 buçu sene oldu yapalı onunkinde aynı
Sunayatasever Minikmisafirim canım sezeryandan sonra ilk 2 hafta içinde kontrole gittinmi ultrasyonla bakıp kontrol ediyor iç dikişleri falan
Ebruacr Benimde 10 ay oldu bence normal canım daha içerdeki dikişlerin iyileşmesi zaman aliyo bendede oluyo aniden ağrı gibi oluyo acıyo dikis yerim malesef
Minikmisafirim aybiduranne yara yerim iyi ama şu an mesela çok kötü sızlıyor ya da eğilip kalkınca uzun yürüyüşler yapınca çok ağrı oluyor kontrole gidersem.ne diyeceğimi bilmiyorum randevu aldım ama ne diyeceğimi bilemiyorum
aybiduranne Minikmisafirim sezaryen mı normal doğum mu ben normal doğurdum 11 ay geçti üstünden ne ağrı ne sızı hissetmiyorum 1 ayda tamameb iyileştim hatta acaba enfeksiyon kapmış olmayasın
karadenizl Kızlar iltihap kapmış olabilir mi acaba bn doğum yapalı 2buçuk ay oldu hiç ağrım yok çok şükür
Minikmisafirim Sunayatasever normal doğum yaptım kontrole gidemedim bebeğimin sağlıksal sorunları vardı hep önceliğim o oldu