Merhaba, bebeğim 45 günlük oldu. Haftada birkaç gün rahat geçiyor. Diğer günler sürekli emmek istiyor emziriyoruz o zaman da surekli kusuyor. 45 günde 2,5 kilo aldı. Emmeyince de sürekli bağırarak ağlıyor hiç bir şekilde avunmuyor. Emmeyi azaltacak bir yöntem var mıdır acana