Papatyamanne Kızlar on 4 üst dişlerime curuk diye kaplama yaptirdim 1 hafta oluyor ama boyle bisey istirirken icim titriyor bi degisik oluyor disim normalmi alisirmiyim yoksa bo sorun mu vardır
Glrmila Yarisindan fazlasi kaplama dislerimin üst önde 8 tane sirali altlardada var şuan ayirt edemiyorum hangisi kaplamaydi hangisi kendi disimdi zamanla benimsiyorsunuz o hissiyat geçiyor