Arkadaşlar sıkıntımı kimseye diyemiyorum,kaç aydır gecimimizde sıkıntı yaşıyoruz kiradayiz beş aylık oğlum var süt bez ,kira,su , elektrik ve üstüne Kredi borcu.esim ise 17 bin TL maaş alıyor aşırı şekilde zorlaaiyoruz bizim gibi geçim sıkıntısı yaşayan ve nasıl anlatınız acaba