Arkadaşlar 5 aylıkken bebeğim 67 cm di 6 ayda tekrar ölüm yapıldı yıne 67 kiloda az almış ama boyu uzanamadı normal mı hemşire ölçüm yapıp yazdı sorun var demedı.. eminim sorunlu bir durum değil ama uzamaması moralımı bozdu şu anda 6 aydayız SİZDe durumlar Ne?