İyi akşamlar herkese. Bebeğimi bir saat önce uyuttum yanından ayrıldım. Sonra ağlama sesiyle yanına geldim ama gözü kapalı bir şekilde kriz geçiriyordu. Gözünü açana kadar en az 10 dk feryat figan ağladı. Meme, söz vs hiç biri işe yaramadı. Gözünü açınca sakinleşti. Sonra memeye aldım. Fakat gözü kapalı emerken yine ağlama krizine girdi. Yine teskin edemedim. Ayrılık kaygısı mı acaba diye düşündüm ama ilk defa böyle bir şey yaşadık. Daha önce uyanınca ağlardı ben gelince sakinleşirdi. Benzer bir durum yaşayan ve nedeni hakkında fikri olan var mı acaba?