Merhaba. 9 aylık bir kızım var ateşli hastalık geçirdik yeni atlattı fakat tamamen farklı bir bebek oldu herşeye ağlıyor çok güzel yemek yerdi yemiyor emmeyi bıraktı. Ağladığı zaman susturamıyoruz özellikle cep telefonumuzu istiyor vermeyince saatlerce ağlıyor. Bu arada hala diş çıkmadı. Başına gelen varsa yazabilir mi çok yoruldum. 😔