Kızlar doğum yapalı dört ay oldu kırkım çıktıktan sonra her ay adet olmaya başladım ama bitmek bilmeyen adet kanamaları yaşıyorum bide ilk gün yoğun kanama olur ya öyle oluyo günde belki dört beş ped değiştiriyorum bugün adet olalı 8 gün oldu hala aynı şekilde kanama oluyo normal mi değilmi doktora gideceğim çarşamba günü