Niyetim vicdan rahatlatmasi değil fakat hem pişmanım hemde belki düzelir uyku ve yemek diye 4. Gundeyim. Geri dönmeli miyim. Beni gibi yapıp da zorlanan dis konusu hastalık vs veya yok rahat ettim uyku yemek diyen anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız