Kızlar bebeğimin omurgasında eğrilik hissettim. Beyin ve sinir cerrahisine götürdüm kamburluk olduğunu kemik yapısının anne karnında o şekilde şekil almış olabileceğini ama sinir sisteminde çok şükür bişey olmadığını söyledi. İzmir’de özel bir muayenehanesi olan Tuncay Turhanı önerdi. Emardan daha iyi anlaşılır dedi. Uyku uyuyamıyorum napıcağımızı şaşırdık. Var mı böyle bir sorun yaşayan izlerde doktor tavsiyeniz var mı çok üzgünüm.