Seydaaa5 bir oğlum bir kızım var araları 21 ay 2yaş bile yok. İlk zamanlar evet bir zorluğu oluyor yetemeyecek gibi duruyor insan ama zamanla alışıyorsun ve iyiki de olmuş. Şimdi oğlum 4 kızım 2.bucuk yasında. İyiki olmus bebeklerimmm 🥰🥰 annelik her ikisine hatta kaç tane var yetebilmektirrr cünkü adı üstüne annelikk 🫶🏻 bölünmüyorsun, yetiyorsun 🩷