Tazeanneyimbenn 6,5 aylık bebeğim ben sırt üstü yatırdıkça o yan dönüyor öyle uyuyor korkuyorum yüz üstü dönerde farketmem die bu şekilde olması normalmi?
[silindi] Tazeanneyimbenn Neredeyse 3 aylıktan beri yüz üstü uyumayı çok seviyor. Yatağı dümdüz içme gömülme şansı sıfır. Yanında yastık ya da başka bir etken yok. Sizde o şekilde kontrollü uyutursanız sorun olmaz.
tultanhanim Tazeanneyimbenn kızım küvezde kaldı genelde yüz üstü yatırırlardı eve geldik gündüz uykularını öyle yaptırdım gözeterek Dönmeye başladıktan sonra bir daha asla sırt üstü uyumadı Beşikte hiç bir şey olmazdı lastikli çarşaf ve uyku tulumu kullandık hep Hiç sorun olmadı çok şükür
Allahkahretmesin1 Tazeanneyimbenn bu zamandan sonra yüz üstü dönse de bir şey olacağını sanmıyorum kırkından beri yüz üstü yatıyor benimki