Merhaba kızlar bir post da okumultum regl dönemi anne sütünde değişiklikler ve azalma yaşanıyormuş. Yani içeriği kalitesi değişiyormuş daha iyi beslenmek gerekiyormuş. Bebeğim iki aylık üc saatde bir emiyordu regl dönemim başlafı ve şu an iki saat zor duruyor hemen acıkıyor. Sizce bu normalmi yaşayan deneyimleyen anneler varmı aranızda?