Ezgi20 Bebeginizin buna hazir ve istekli olmasi gerekli tabi ama 4 aylikken kucakta yarim oturma yastik koyarak yerde yarim oturma seklinde baslanabilir benim kizim baya istekli 4.ayinda baslicam oglumda tam olarak 4.5 aylikken baslatmistik doktor tavsiyesi ile 8 aylikken desteksiz tamamen oturup yatip kalkiyordu