arassc o dönemlerde biz de aynı durumdaydık, ben gündüz yanında olmama rağmen hiç emmiyordu. Sadece gece emiyordu, doktorumuza sordum “gece emdiği süt daha faydalı, gündüz emmese de olur, aynen devam” dedi. Şuan 1 yaşız, gece emzirmeyi kestik, gündüz de sadece ten teması istediği için yalandan emiyor😒