Kuzeyufuk tahammül eşiğiniz düşük olduğunda kendinize hatırlatın mesela bu hissettiğiniz pismanligi. Yetişkin olan biziz, duygu kontrolünü sağlamak bize düşer. İnanın ben de bugün öyle zor bir gün geçirdim ki. Oğlum uyuyunca öfke bı anda gidiyor uykusundan uyandırıp mıncıklıyası geliyor insanın. Gün bitiyor, bebeklik/çocukluk bitiyor. O anlarda bunları hatırlayınca sakinleşmek daha kolay oluyor bence.