Kızlar öğün sayınız ve aralığınız nedir? Sabah kahvaltı- öğlen çorba - ikindi yoğurt yada meyve- akşam irmikli mama ve 21.00 yatış. Aralarda da emiyor ama çok kısa. Bazen de hurma falan yıyor arada. Gece çok sık uyanıyor acaba açlıktan mı bilmiyorum. Biberon tutmuyor sizce yeterli mi bu beslenme siz ne yapıyorsunuz