Sude Kızım doğuştan kalbinde delik vardı doktor masum üfürüm demişti. Her yıl kontrole gidiyoruz bu sene doktor kan kaçağı var dedi korkuttu bizi bu durumu yaşayan anneler var mı acaba
byz1 Sude bizde de vardı minik bı delik gibi ufurum dedi kapanır 6. Ayda gel dedi gittim şükür kapanmış kilo aldikca büyüdükçe bebekler kapaniyormus 7 yaşına kadar kapanır mis
cimcime1018 Sude Rabbim acil şifalar versin. Bizde de var masum üfürüm diyor. Kapanır diyor ama bakalım… Belki yaşayan vardır üstte kalsın postunuz 🤲🏻