Anneler kızım 13 aylık ek gıdaya geçtiğimizde beri neredeyse kabız hep doktora gittik hareket edince düzelir dedi bitane şurup verdi onu verince yapiyo sadece hep kabız eczaneci enterogermina önerdi kızlar kullanan var mı 13 aylık bebeğime olur mu internette 2-10 yaş arası yaziyo