RB2023 merhabalar, normalde sadece anne sütü ile beslenen bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması çok normal. 10 . Gün olursa doktora götürüyorsunuz doktor karnına bakıyor ve fitil veriyor. Hatta isterseniz fitil yazıyor ve diyorki 10 güne kadar yapmazsa 11.gün fitil yapın sürekli yapmayın bağırsaklarda tembellik yapar diyor. Sizin normalmiş mamadan sonra yapmamaya başlamış normalde çevremde mama veren arkadaşlarım çok az miktar hakiki zeytinyağıda koyuyorlardı dilerseniz bunu ebeye veya çocuk doktoruna bir danışın. Birde sürekli masaj yapın gazlı bebek masajları var YouTube de oradan bakıp yapabilirsiniz her gün yapın çok işe yarıyor birde poposuna zeytinyağı bu ayçiçek yağıda olabilir sürün veya krem sürün orası yumuşak olsun kaka yaparken zorlanma olmasın zorlanma olursa Allah korusun çatlak olur. Mama veriyorsunuz 1 çay kaşığı veya 2 çay kaşığı kaynamış ılımış suda verin ben emzirmeme rağmen veriyordum. Net bilgi alayım yanlış bir şey yapmayayım derseniz bence çocuk doktorundan veya ebeden destek alın her çocuk bir olmaz sonuçta inşallah en kısa zamanda da düzelir. Canınızı sıkmayın geçici süreçler.