semayigitalp Sosyal medyada hep görüyorum ek gıda alışverişinde baby me marka mama termosu alıyorlar acaba ne için kullanıyorlar ne işe yarıyor bilmiyorum öğrenmek için soruyorum almak gerekir mi bende ek gıdaya başlayacağım
ZeynepOzcan semayigitalp bende aldım dışarı çıktığımda süt ısısını korusun diye ama süt ile metal temas etmemeliymiş o yüzden öyle duruyor ama ek gıdada lazım olur dediler bende bilmiyorum neyde kullanırım😅 bekleyeyim burda
kahrolsunDunya semayigitalp bebek kucukken yaptigimiz tarifler icin degildir bence. ama büyük cocugunuz varsa cok ise yarayan birsey. mesela her disari ciktigimizda oglum carsida hep corba icmek istiyor. pahali diye alamiyorum ama mesela almis olsam koyarim icine sıcak corbayi yediririm. piknige gittigimizde görümcem icine corba koydu orda sicak corba icirdik. bunun gibi örnekler verilebilir. mesela park icinde öyle. sık parka cikariz ve 2 3 saat dururuz biz. bu gibi durumlar icin cok iyi bir ürün
Babymomyy1 semayigitalp mama için hazır sıcak su bulunmasi açısından kullanıyorum ben gece ve dışarda
semayigitalp Noname21 Canım benim o kadarını biliyorum tabiki bende mama yapmak için kullanıyorum ama ek gıda döneminde özellikle alınıyor yaptığımız tariflerin sıcak veya soğuk mu kalması gerekiyor acaba
Noname21 semayigitalp mesela yaz ayında meyve püresi yapıyorsun parka gidiyorsun normal kavanoz da hoşaf olur ekşir ama termosta kalıyor Ben chicco nun almıştım çorba koyuyordum mesela muhallebi pilav
semayigitalp Noname21 Peki direk mi termosa koyuyorsunuz herhangi birseyin içine koymaya gerek var mı
Melisayda Seyahet ederken, parka gidince, tatildeyken işe yarayan bir ürün yemeklerin ısısını koruyor evde bile çorba yapıp sıcak kalması için kullanılır
efeninannesi__ Ek gıda döneminde çorbalara geçildiği zaman bile soğuk buz gibi verilmez ki yemek biraz ılık olur en azından termosta bu konuda kolaylık oluyor 😌
MSOK semayigitalp bence ek gidanin olmazsa olmazi. Gezmeye doktora komsuya tatile vs giderken yanima aliyordum cocugun yemegini. Direk termosa koyuyorsunuz buarada.