Kızlar iki senelik evliyim eşim inanılmaz televizyon ve telefon bağımlısı sohbet etmeye konuşmaya çalışıyorum yüzüme bile bakmıyor gına geldi artık konuşurken bile elinde telefon oyun oynuyor aynı zamanda televizyonda maç izliyor çok bunaldım sıkıldım sosyal hayatımız bitti gitti dışarı bile çıkamıyoruz evde tüm gün çocukla uğraşıyorum üstüne eşim asla benle vakit geçirmiyor akıl verin lütfen napmam lazım bunalıma giriyorum artık