Anneyimbennnn1829292 2.aydan 3. Aya geçerken sadece 100 gram almış doktor kilosuna iyi dedi ama hiç kilo almaması beni üzdü sizin bebeklerinizde de oldu mu böyle bir şey
efeninannesi__ Anneyimbennnn1829292 günde 7 8 cisli bezi oluyorsa yeterli besleniyordur hala kilo almıyorsa bı kan değerlerine baktirabilirsiniz eğer öyleyse
ipek3435 Anneyimbennnn1829292 benimde 2 ay 20 günlük bebeğim var 10 gün sonra kontrole gidicez ama hissediyorum kilo alımı çok az oldu yani süreklide emiyor bende anlamadım tribe girdim hatta mamayla desteklesem mi falan diye 🤦🏻♀️ ama doğduğundan itibaren aldığıı kiloyu aylara oranlamak mantıklı sanırım doktor kilosu iyi dediyse sıkıntı yapmayın
Oscarito41 Bu ay biz de az kilo almisiz 500 gr falan ama bizim kabizligimiz var onun etkisi varmis daha cok besle dedi saat basi emio ama yetersizmi gelio anlamiyorum 3 ayligiz