Ya kızlar bugün işte bi tanıdığımıza gittik ve çoluk çocuk oynuyorlardı bende mecburen işlere yardımcı oluyorum yemek hazırlıyoruz yeme içme falan derken oğlumu çocukların yanına koydum ki oynasın onlarla diye ,bu arada 2 ay sonra 2 yaşına girecek oğlum ve aynı zamanda bi akrabamızın çocuğu da onunla yaşıt ve o diğer çocuklarla oyun dahil olurken benim oğlum sürekli ağzında bişiler bi bakıyorum biyerlere tırmanmış,çocuklar geliyolarlar bana diyolar işte çocuğu bi al bizim oyunumuzu bozuyo bize vuruyo işte şuraya çıktı burdan düşecek gibi gibi ,ya o kadar bunaldım ki biliyorum belki de bencillik olacak şükürler olsun canı sağ sağlığı yerinde ama neden diğer çocuklar gibi oyun oynamaz sürekli tehlikeli şeyler peşinde ,ve neden sürekli çocuklar gelip bana çocuk bize vuruyor çıkıyor ediyor ağzına olmadık şeyler alıyor ,hayır yani ben nerde yanlış yapıyorum yaa ,sizlerin çocukları da böyle mi nolur bana söyleyin,dakika başı kalkıyorum elinden alıyorum zararlı şeyleri geri gidiyor başka birşeye, artık dayanamayıp kalktım eve gideyim çocuk durmuyor falan dedim o kadar başım ağriyor ki zaten o iki dakika bişey yapmasa ben gidip üzerinden bakıyorum acaba ne yaramazlık peşinde diye ,eve geldiğimizde de eşim sordu ne oldu bi durgun gibisin falan diye ,ben istiyorum ki zaten evde hep benle en azından orada arkadaş görsün çocuklarla oynasın ama anlamıyorum neden böyle,kusura bakmayın yine söylüyorum belki d bencillik ama kendimi kötü hissediyorum hepsi oynarken o sürekli zararlı şeyler peşinde ve hep birileri bana gelip söyleyince artık cinleniyorum