Seymadrn94 bebeğim 16 aylık, son günlerde her şeye ağlıyor. huysuz ve mızmız. geceleri uyumamaya başladı. saatlerce ağlıyor geceleri asla sakinleşmiyor. bu aylarda bunu yaşayan var mı ya. geçici mi
kahrolsunDunya 15 aylik ve suan bahsettiginiz gibi. sanirim bu dönem olabilen birsey sabrediyorum sadece havalar güzel olursa disari çıkarıyorum. ne kadar enerjjisini atarsa o kadar iyi oluyo