Merhaba kızlar yeni doğmuş 1 aylık bebeğim var ve emziriyorum sürekli emiyor ve doyduğundan eminim çiş ve büyük tuvaletini güzel yapıyor bugün emiyordu ve emerken kendisini geri atıp huysuzluk yaptı ağladı eşimde mama aliyim ben dedi belki doymuyodur dedi bende hayır dedim beni emsin sadece şimdi ona yetiyor emmek o sadece kendisini güvende hissetmek istediği için hep emmek istiyor dedim olsun yinede aliyim hem seni emer hem mama içer diyor ama zayıfta değil bebeğim kiloda aldı MaşAllahı var benide yetersiz gösteriyosun böyle diyerek dedim sizcede doymuyormu büyük tuvaletini sarı yapıyor ve çişinide çok yapıyor morelim bozuldu gerçekten🥺