yenianne9087 Kızlar biraz açık şekilde yazmış olacağım ama doğum yapalı 1 ay oldu 2 haftadır kanamam kesildi sarı akıntıya döndü ama akıntıya yoğun bir koku da eşlik ediyor bu normal mi kontrolum 40. Günde o yüzden buraya sormak istedim
beyazzkuguu yenianne9087 merhaba bende doğum yapalı 22 gün oldu yoğun kanama kesildi hafif lekenme var ama sizinki gbii kötü koku var beni çok rahatsız ediyor yarım saate ped değiştirsem günlük duş alsam bile 3 4 saat sonra tekrarlıyor sizin kesildi mi ki acaba ? Daha bende kontrole gitmedim
yenianne9087 Deletedmom104 yani tuhaf bir koku acaba enfeksiyon mu var diye suphelendim umarım normaldır🙏
ksky Benimde öyle kokuyor normal diyolar ama bende enfeksiyondan korktum 8 gün sonra 40 olcaz bakalım akıntı bitince kesilecekmi koku inşallah kesilir leş gibi kokuyor 😅
Deletedmom104 yenianne9087 Evet evet, doktoruma sordum normal kesilecek demişti ki 40 bitmeden kesildi
yenianne9087 beyazzkuguu merhabalar evet kesildi 40 kontrolumde doktorum muayene etti hafif enfeksiyon oldugunu soyledi fitil verdi onu kullandıktan sonra gecti🌸
beyazzkuguu yenianne9087 40 kontrolünde alttan speklum ile mi muayene ediliyor acaba birde ultrasondan bakıyor mu doktor rahime