meteninana Kızlar merhaba Bebeğim üç aylık. Ana kucagına koyduğumda ayaklarından güç alıp belini yukarı kaldırıyor. Düşecek diye korkuyorum. Bir de yüzüstü koydum bugün güçlensin diye sırt üstüne döndü. Normal mi bu ay için? Sizinkiler de böyle mi?
kahrolsunDunya evet normal bence artik koymayın anakucqgina. bnim kizimda kendini kaydirmaya baslayinca ben koymadım artik düşürüyodu kendisini