Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 20 aylık ve tek büyüyor. Çevresinde sosyalleşe bileceği kişi sayısı çok az. Tüm gününü benimle ve babası ile geçiyor. Sevdiğimiz bir arkadaşımız var ve kızı 16 aylık bebeğimi görünce bilerek çığlık atıyor ve benim bebeğim korkuyor kendisini sıkarak ağlamaya başlıyor ve hemen yanımıza geliyor. Onun olduğu ortamda bulunmak istemiyor, yada yanına yaklaşmıyor ama oda sürekli beneğime bağırıyor,elinden oyuncak alıyor kendisi dediği olmayınca çok sesli şiddet gösteriyor. Bebeğime ne yapmam lazım? Nasıl bir yol izlemem lazım? Bu durumu nasıl iadede edebilirim? Yada bebeğimle nasıl konuşa bilirim lütfen yardımcı olur musunuz?