Benim kızım 15 aylık 3.5 aylıkken başladı terleme bizde reflü vardı o yüzden diye düşünüyorum ama doktora sorduğumda büyüyor annesi demişti 😒
Kendim biraz araştırdığımda
d vitamini eksikliği
Sıvı kaybı ya da yeterli sıvı alınmadığı takdirde
Reflü ya da alerjik bebekler aşırı terliyor