1 subatta başladık bizde 2 yasına 10 gün vardı sabah aglayarak uyandı çişi varmış götürdüm çiş yaptı hatta kakada yaptı bezi istemedi baglamadım 2 3 gün her yeri isladı Bi iki kere belki yapmıştı lazımlıga. Evde cok misafir vardır flan ben arada bez bagladım gece de bagladım sonra baktım 3 gun bez baglanmamakıymıs baglamadım tabi kızım sureli her yere yapıyor soylemiyor gelince soyluyor kakayı hallettik agladı flan 2 3 gunde gelince artık soyluyor ama çiş beni mafetti ya b3z bagladım daha kucuksun diyorum istemiyor ama hic soylemiyor gece kilot bezlerden baglıyırum cunku yapıyor cunku cok süt içiyor ne yapcam bılmiyorum. Gece yapınca aglıyor içini yapmıs diye istemiyor bezide islakliğida. Gündüzde yapınca soyluyor anlatıyorum bak diyorum büyüdün ıslak olmamalısın temiz ve kuru kalmalısın tamm diyor bana yapınca soyluyor anne çiş diye yapmadan soyle diyorum soyledim diyor cok yoruldum ne yapcam nasıl alıscak bilmiyorum. Var mı bunu yasayan bana d yardımcı olun nolur moralim yerlerde dısarı ya cıkamıyorum 1 kere cıktım onda soyled daha 1 haftalıkta o zmn. Sonra cıktıgım da hep kilot beze yaptı yapınca soyluyor