2 ay oldu doğum yapalı zaten Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım kanım hep düşüktü 10 gibiydi hamile kaldım 9 da düştü sezeryan sonrası 8 e düştü şuan kaç bilmiyorum 2 ay oldu doğum yapalı kalbim çok hızlı atıyor 4-5 gündür holter eko hepsini yaptırdım temiz çıktı demirim 14 di kanım 8 🥺