3 ayından beri bebeğimin dilinde beyazımsı tabaka var ve dilin geri kısmı habi bogaza hakin yeri de bıçakla çizilmiş gibi..mikostatin kullandık ama geçmemiş şuan 5 aylik yine dili oyle...basina boyle birsey gelen var mı tedavisi hakkında bilgisi olan var mı?? Kbb dok mi goturmeliyim sizce