30 aylık bi oğlum var. Kitap etkinliklerini asla yapmak istemiyor ciddiye almıyor. Oturup da eşleme puzzle falan asla yapmıyor. Yapmaktan keyif aldığı tek şeyler top oynamak sabah akşam bizimle futbol oynamak istiyor. Arada kağıda bir şeyler karalıyor. Evdeki tabak çanaklarla bardaklarla oynuyor, suyla oynamayı seviyor bıraksak lavabonun başında saatlerce suyla oynar koşturuyor zıplıyor kuduruyor ama asla oturup etkinlik yapmıyor. Hiçbir şey öğretemiyorum gibi geliyor. Arada araba sürüyor ama başka yok. Bu çocuğa nasıl sevdirebilirim. Ya da böyle çocuğu olan var mı ? Bakıyorum başka çocuklar eşleme puzzle falan güzelce yapıyorlar benimki neden yapmıyor.