Mlkmstf o kaşık mamalar bildiğiniz gece muhallebisi ya 😅 bende kullanıyorum. Ama oğlum 7 aylık. Onun yerine İrmik veya makarna lütfenin muhallebi karışımı ve onu alın derim. 4ay çok küçük. Elma rendeleyip içine suyunu katabilirsiniz. Ama formül süt gibi bir şey beklemeyin. Bence sadece karnı tok kalsın diye o gece muhallebileri. En azından ben o amaçla yediriyorum 😅🤣5.ayda kaşık mama almıştım hipp +4 ay. Aptamili oğlum beğenmedi. Komşuys verdim.