Hanımlar merhaba 4 ay 23 günlük bebeğim. Herkes 4 ay atağından bahsediyordu zaten biliyordum ama galiba psikolojim bozuldu artık. Gece saat başı bazen yarım saatte bir uyanmayı saymıyorum da gece uyutmak o kadar zor ki artık çığlık çığlığa ağlıyor çok zor sakinleşiyor yani uyutmasak kendi uykusu gelince uyumaz mı artık bunu düşünmeye başladım. Neden uyuması için bu kadar ağlatıyoruz tükendim artık ne doğru ne yanlış kafam basmıyor. Kaç gündür ataktayız onu da sayamadım gün geçtikçe daha kötü oluyor çünkü. Uyku eğitimi alınca gerçekten bunları hepsi bitiyor mu? Şuan 1 saattir ayağımda sallıyorum çığlık kıyamet. Şanslı günümdeysem memede uyuyor yoksa Şuan ki gibi saatlerce uğraşıyorum