Elisamoms 13 aylık bebeğimin kulak altı şiş yani lenf bezleri oluyor nohut büyüklüğünde doktora gittik hematolojiye gidin dedi korkuyoruz yani kanserden ama şişliği maalesef sert 🥲nolur dua edin birşey çıkmasın yalvarırım
One-life Elisamoms önemli birşey değildir inşallah ben ağır bi enfeksiyon geçirmiştim kulak altı lenflerim şişmişti içinizi ferah tutun çok salgın var birinden enfeksiyon kapmıştır
sifirekran_bolkitap Elisamoms kız çocuğu ise küpe kullanıyorsanız da oluyormuş, önemli birşey değildir inşallah en kötüsünü getirmeyin hemen aklınıza, Allah esirgesin
Elisamoms simseklivekalpli hayır 2 ay önce felan ateşi felan vardı burnu akıyordu boğazıda kızarıklık vardı
huzurluaycicek Ben küçükken de hep oralarim siserdi kabakulak olurdum enfeksiyon da olabilir, kanser değildir belki
sifirekran_bolkitap Elisamoms Kalbinizi ferah tutun biz de sizin için dua edelim. Hemen en kötüsünü getirmeyin aklınıza emziriyorsanız sütünüzdw etkilenir inşallaj enfeksiyon etkisidir. Doktora gittikten sonra sonucu bize de bildirir misiniz, dualarımız sizinle