Komr Elbise 0-3 aylık ama benim kızım kırkında giydi ve tam oldu 1 kere kullandım hiç eskime yok yesyeni ve satıyorum buraya fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum o yüzden yükleyemedim
[silindi] Komr Mutluresim.com a fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz