Başlıktan da anlayacağınız gibi kızım gerçekten çok zor bir bebek,
Yemek pek secmez, konuşması yaşıtlarından çok ileride, dışarıda her türlü etkinliğe katılım sağlar asla zorluk cikwrmaz ama evde burnumdan getiriyor bütün oyuncakları kırıyor, sürekli mizirdaniyor, en kotusu de asla ama asla uyumuyor sabah 9da kalkıyor gece 11 e kadar hiç uyumuyor o saatte ben zorla uyutuyorum sürekli uyumam diye bağırıp duruyor artık gerçekten dayanamıyorum 26 aydır o uyumamaya ben uyutmaya uğraşıyorum. Birde çalışıyorum her gün ise uykusuz gidiyorum yaşadığımız yerde de onu birakabilecehim kimsem yok gecrekten yorulduğumu hissediyorum