bebeksu1  kızlar merhaba bebeğin 1 buçuk aylık gözünde böyle ekte gösterdiğim gibi siyah bir gölge var ne olduğunu biliyor musunuz internetten araştırdığımda göz beni diye bir şey olduğunu gördüm ama bu şekilde gölge değilde nokta Gibi oluyormuş bunun ne olduğunu anlayamadım
-ikizlerim- Gözün kenarındaki gölgeden bahsediyorsaniz eğer benim bebeğimin gozundede var ama ne olduğunu bende bilmiyorum burada bekleyeyim bilen vardir belki🌸
sumeyraszgn Benim kızımda üç buçuk aylık onunda göz pınarında var gri gölge şeklinde bende merak ediyorum neden olur
Zynp0 Benim oğlumdada var 5 yaş sıkıntı değilmiş göz kontrolü oldu doktor bişey ifade etmediğini söyledi 😌