Xilda elimden geldiğince ederim tabi yardım ama uzman değilim 😅
İlk olarak ayına uygun saatleri belirle ve uyumadan önce rutin oluştur mutlaka
Biz alt değişimi uyku tulumu kitap okuma perde çekme ve odada herşeye iyi geceler dileme yapıp uyuyoruz
Ben ayakta hiç sallamadım ama onun için 2 yöntem var
- Salla dur yapıp kademeli bırakmak uzun bi süreç ama istikrarlı olursan alışır
- Direk kucağında mayıştırma gibi farklı bir yönteme geçip bi kaç gün alışınca yatağa yatırıp ordan piş piş devam edebilirsin bebeğine hangisi daha uygun gelirse sen daha iyi bilirsin
Ama her türlü ağlayacak çünkü bilmediği bi yol deniyorsun bunu göze al 1-2 gün yapıp ağladıkça alır yine sallarsan her seferinde ağlaması daha çok artar çünkü ona yeterince ağlarsan seni sallarım mesajı vermiş olursun