bir haftadır vücudumda özellikle ayaklarımda ve bacaklarımda kaşıntı var ilk bir kaç gün geceleri çok kaşınıyordu başta alerji zannettim ama uzun sürünce farklı bişey olduğunu düşünüp cuma günü acile gittim doktor bana uyuz olabileceğini söyledi bir cildiyeye gözük dedi uyuz ilacı verdi iki gündür kullanıyorum iyi geldi biraz yarın özel bir hastanede iyi bir doktora gideceğim ama içim içimi yiyor çok korkuyorum 😨 bunu geçiren yaşayan var mı belirtileri neler bahseder misiniz biraz